Garancija in zadovoljstvo

Varen in zanesljiv nakup

Zavedamo se, kako pomembna je varnost podatkov. Zato smo implementirali vsa tehnološka sredstva, ki zagotavljajo, da so vsi podatki, ki jih delite z nami, varni in zaščiteni ter se obravnavajo kot zaupni. Vsi osebni podatki, ki jih morda shranjujemo, se shranjujejo samo za interne namene. V primerih, ko se naročila obdelajo prek ponudnika plačilnih storitev, so vsi prenosi podatkov šifrirani.

Služba za stranke, ki vam stoji ob strani

Zadovoljstvo strank je za nas izrednega pomena. Če imate kakršne koli pomisleke ali vprašanja ali pa želite oddati naročilo, se lahko na nas obrnete vsak dan v tednu od 10. do 18. ure. Naš profesionalni oddelek za pomoč strankam vam je na voljo prek e-pošte, kontaktnega obrazca, Facebook messengerja ali Instagram messengerja. Predlagamo, da najprej preverite našo stran s pogostimi vprašanji, saj boste odgovor na svoje vprašanje morda našli tam. Če ga ne najdete, pa brez skrbi stopite v stik z nami!

Jamstvo vračila kupnine

Če z izdelkom niste povsem zadovoljni, ga imate možnost vrniti in zahtevati vračilo kupnine, pri čemer vam ne bomo postavljali nobenih vprašanj! Izdelek nam morate nepoškodovan vrniti v 30 dneh od dostave, še pred tem pa prek te povezave oddati reklamacijski obrazec.