Pogosta vprašanja

Kakšni so stroški dostave?

Če kupec izbere standardno dostavo, je dostava brezplačna. Če kupec izbere ekspresno dostavo, strošek dostave znaša 3,99 eur. Če kot plačilno metodo izberete plačilo po povzetju (gotovina), se vam zaračuna provizija v višini 1,99 eur, v primeru izbire ostalih plačilnih metod pa ste stroška provizije oproščeni.

 

Katere načine plačila sprejemate?

Ponujamo vam različne možnosti za varno, hitro in priročno plačilo:

  • Plačate lahko s kreditno kartico (Visa, Mastercard, American Express)
  • Plačate lahko po predračunu
  • Plačate lahko po povzetju

 

Kakšen davek se obračuna za nakup izdelkov?

Cene naših izdelkov si lahko ogledate na strani z opisom posameznih izdelkov. Vse cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Če se obračuna drug davek, boste na tej strani našli tudi informacije v zvezi s tem.

 

Kakšen je rok dobave?

Dobavni rok je od 1 do 2 delovna dneva po oddaji naročila.

Dostava ne poteka ob dela prostih dnevih in državnih praznikih.

Za podrobnosti glejte splošne pogoje poslovanja naše spletne strani.

 

Katera dostavna služba skrbi za dostavo?

Dostavo izvaja naš poslovni partner, Pošta Slovenije d.o.o. Pred dostavo prejmete obvestilo o predvidenem terminu dostave.

 

Kako lahko sledim svojemu paketu?

Ko bo vaš paket pripravljen za dostavo in bo odpremljen iz našega skladišča, boste od dostavne službe prejeli e-poštno sporočilo z informacijami za sledenje. V sporočilu boste prejeli povezavo, prek katere lahko sledite svojemu paketu. Paketu lahko sledite tudi s pomočjo referenčne številke, ki jo vnesete v spletno stran dostavne službe. Upoštevajte, da lahko pride do zamika pri posodabljanju informacij o sledenju.

 

Kaj lahko naredim, če se pojavi težava z mojim naročilom?

Naša ekipa za pomoč strankam se bo posvetila vsem morebitnim težavam, ki se pojavijo z vašim naročilom. Kontaktirate nas lahko prek e-pošte ([email protected]) ali Facebooka/Instagrama. Naša ekipa je zelo odzivna, z veseljem vam bodo pomagali pri vsem, kar potrebujete.

 

Ali lahko po oddaji naročila naročilo spremenim ali ga prekličem?

Seveda! Pošljite nam e-pošto ([email protected]) ali sporočilo na Facebooku/Instagramu. Naša ekipa je zelo odzivna, z veseljem vam bodo pomagali pri vsem, kar potrebujete.

 

Ali lahko naročeno blago vrnem?

V roku tridesetih (30) koledarskih dni od prejetja naročenega blaga lahko to blago vrnete. Za uveljavljanje pravice do vračila sledite postopku, opisanem na naši strani o reklamacijah in vračilih. Če potrebujete pomoč pri postopku, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam prek e-pošte ([email protected]) ali Facebooka/Instagrama.

 

Ali imajo izdelki, kupljeni pri vas, garancijo?

Na izdelke iz naše trgovine nudimo dve (2) leti garancije od datuma nakupa. Če se v tem času pojavijo težave z vašim izdelkom, sledite postopku, opisanem na naši strani o reklamacijah in vračilih. Če potrebujete pomoč pri postopku, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam prek e-pošte ([email protected]) ali Facebooka/Instagrama.